🔥 Novinka! Taška na puzzle podložky – mrkni na to

Reklamace produktu

Pro zahájení reklamačního řízení produktu zašlete prosím informace na e-mailovou adresu – info@tatamipuzzle.cz

Popis reklamace by měl obsahovat:

  • osobní údaje
  • číslo objednávky
  • název reklamovaného produktu
  • obsah reklamace – popis závady
  • fotografie závady

Reklamaci se budeme snažit ihned posoudit, maximální doba odezvy je 14 kalendářních dnů ode dne jejího podání.

–> Reklamační formulář je k dispozici ke stažení ve formátu PDF

Podrobný popis reklamace produktu je uveden v obchodních podmínkách 

Vrácení produktu

1. Vrácení produktů je nutné nahlásit do 14 kalendářních dnů od obdržení zásilky s objednávkou na e-mailovou adresu: info@tatamipuzzle.cz

Ve své zprávě uveďte číslo objednávky a seznam vrácených produktů.

2. Produkty se vrací na náklady spotřebitele (objednatele) do 14 kalendářních dnů od okamžiku nahlášení o vrácení zboží. Stáhněte si prosím formulář pro vrácení (zde), vyplňte jej a vložte do zásilky se zbožím. Produkty nesmí být použité.

Adresa pro vrácení zboží: Paxy – Tatamipuzzle.cz
ul. Vratimovská 681/80, 71900 Ostrava – Kunčice

POZNÁMKA:
Zásilky na dobírku nepřijímáme.

3. Po obdržení vráceného zboží obdržíte e-mail potvrzující přijetí vrácení a ověření stavu vráceného zboží. V případě kladného ověření provádíme převod zpět na bankovní účet uvedený ve formuláři pro odstoupení od smlouvy do 14 kalendářních dnů nebo
zpětný převod v případě platby za objednávku prostřednictvím elektronických plateb (GoPay).
Pokud bude vrácené zboží negativně ověřeno, obdržíte od nás e-mail.

–> Formulář pro odstoupení od smlouvy je k dispozici ke stažení ve formátu PDF

Podrobný popis práva na odstoupení od smlouvy je uveden v obchodních podmínkách  

Newsletter
Zadejte svou e-mailovou adresu, pokud chcete dostávat informace o novinkách a výprodejových nabídkách (nedostupných na internetovém obchodě)
Doprava
Balíčky odesíláme kurýrní službou
Doprava zdarma
Doprava zdarma od 10 podložek