Reklamace produktu
Pro zahájení reklamačního řízení produktu zašlete prosím informace na e-mailovou adresu – info@tatamipuzzle.cz
Popis reklamace by měl obsahovat:
- osobní údaje
- číslo objednávky
- název reklamovaného produktu
- obsah reklamace – popis závady
- fotografie závady
Reklamaci se budeme snažit ihned posoudit, maximální doba odezvy je 14 kalendářních dnů ode dne jejího podání.
–> Reklamační formulář je k dispozici ke stažení ve formátu PDF
Podrobný popis reklamace produktu je uveden v obchodních podmínkách
Vrácení produktu
1. Vrácení produktů je nutné nahlásit do 14 kalendářních dnů od obdržení zásilky s objednávkou na e-mailovou adresu: info@tatamipuzzle.cz
Ve své zprávě uveďte číslo objednávky a seznam vrácených produktů.
2. Produkty se vrací na náklady spotřebitele (objednatele) do 14 kalendářních dnů od okamžiku nahlášení o vrácení zboží. Stáhněte si prosím formulář pro vrácení (zde), vyplňte jej a vložte do zásilky se zbožím. Produkty nesmí být použité.
Adresa pro vrácení zboží: Paxy – Tatamipuzzle.cz
ul. Vratimovská 681/80, 71900 Ostrava – Kunčice
POZNÁMKA:
Zásilky na dobírku nepřijímáme.
3. Po obdržení vráceného zboží obdržíte e-mail potvrzující přijetí vrácení a ověření stavu vráceného zboží. V případě kladného ověření provádíme převod zpět na bankovní účet uvedený ve formuláři pro odstoupení od smlouvy do 14 kalendářních dnů nebo
zpětný převod v případě platby za objednávku prostřednictvím elektronických plateb (GoPay).
Pokud bude vrácené zboží negativně ověřeno, obdržíte od nás e-mail.
–> Formulář pro odstoupení od smlouvy je k dispozici ke stažení ve formátu PDF
Podrobný popis práva na odstoupení od smlouvy je uveden v obchodních podmínkách
